четвртак, 4. јун 2015.

КАКО СИ ПРЕПОЗНАВАО КОРИСНИКЕ, КАКО ЗНАШ КО УЗИМА И КОД КОГА МОЖЕШ НАБАВИТИ ДРОГУ?

Како да не препознам себе? Био сам корисник,тако да препознавање некога ко је, такође, корисник и није било тешко, јер људи у овом свету имају сличан мученички животсвима је хероин СВЕ И СВЈА.

Нажалост све се врти око хероина и иста је патња свих ових људи, жеља, али и иста потреба за дрогом. Не можете веровати колико је све то повезано и колико се ми лако препознајемо. Једноставно, када видим човека, одмах неки унутрашњи осећај ми каже да је он тај. Људи, верујте, то је толико јако да сам имао искуство да и у другим градовима на први поглед и у неколико реченица одмах сам налазио заједнички језик са човеком који је наркоман. Јјер, зло је повезано.

После тога одмах иде упознавање са дилером код кога он купује. Следећу пут ја њега упознам са мојим и после шест година такве јурњаве и летења човек увезан као црева са свима. Ако твој дилер нема, шаље те код свог познаника. Ако си у другом месту, поменеш неког кога знаш или свог дилера, а они се познају, и ти одмах  остварујеш нову везу за шему. То су толико испреплетане и тешко раскидиве везе које само човек који је био у њима може да зна и осети колико су оне опасне...

И, знајте, тај осећај остаје у човеку и после рехабилитације. И зато ми и можемо и после све наркоманске и дилерске шемице да препознамо јер знамо на који начин они функционишу и где и када треба одреаговати.


Управо овај осећај о коме говорим и о којем сам и предходно говорио, у оваквим ситуацијама када је превенција у питању може да помогне многима да остану живи, и управо из тог разлога сматрам да помоћ људи који су се рехабилитовали може да буде од пресудног значаја у борби са овим злом.


Нема коментара:

Постави коментар