недеља, 21. јун 2015.

СМЕ ЛИ НАРКОМАН ПОСЛЕ РЕХАБИЛИТАЦИЈЕ, ДА ПИЈЕ АЛКОХОЛНА ПИЋА?

Алкохол ствара зависност као и дрога. На рехабилитацији са мном је било доста људи који су се лечили и од алкохола, тако да алкохол није препоручљив, бар неко време док се човек не навикне на живот после рехабилитације.

Јер када је у алкохолисаном стању човек не може трезвено да размишља и ето судара са дрогом! Све то вуче једно друго, јер човек када није трезан губи контролу, препушта се старим (лошим) навикама, старом друштву, мисли да алкохол није опасан под изговором: ПРЕСТАО САМ СА ДРОГОМ, МОГУ БАР МАЛО ДА ПОПИЈЕМ, ДА СЕ ОПУСТИМ!, а то је управо још једна обмана и замка ђавоља.

Био бих лицемеран када бих био радикалан по питању алкохолних пића, али бар за прво време немојте. И ја попијем понекад пиво или ракију, наздравим итд., али ко сматра да није спреман и да не може да се контролише у томе, боље је да то себи скроз укине. Ја волим ујутру да попијем ракију, али само једну. Није добро ни у чему претеривати.

Мој савет у почетку не, а после, ако је човек способан да се контролише, понекад, умерено, а ако није стабилан по овом питању, онда боље никако. То мора човек сам да закључи, да искрено себе преиспита и каже сам себи: ИЛИ УМЕРЕНО ИЛИ НИКАКО!!!


То је још један тренинг, вежба воље и карактера али, опет понављам, не претерујте чак ни када једете, када воду пијете. Ниједна крајност није добра јер управо вера и јесте синомим за меру и умереност и у свему треба умерен и не претеривати.


Нема коментара:

Постави коментар