понедељак, 25. мај 2015.

ДА ЛИ ПОСТОЈИ ГРАНИЦА ДО КОЈЕ ЧОВЕК МОЖЕ САМ ДА СЕ ЛЕЧИ БЕЗ РЕХАБИЛИТАЦИЈЕ?

Можда звучи грубо, али мислим да овде нема места да се говори о било каквој граници. Граница овде непостоји. Овде нема компромиса и калкулацијеса ђаволом нема договора.

Не може се седети на две столице, нити служити двојици господара. Овде је граница постављена одмах на почетку. Да ли узети или не? Чим узмеш, прешао си границу. Загазио си једном ногом у гроб.

Запамтите: немојте мерити када је у питању дрога, нити се заваравати да ћете само пробати и да се можете контролисати. Овде нема контролето не може нико!

Индивидуално је и са излечењем. Када и до ког стадијума човек може да се да се извуче сам, без рехабилитације, то зависи од човека, његовог карактера, воље и жеље. Нисмо сви исти, али овде постоји увек оно АЛИ!!!

Схватите, многи не могу. Не рескирај, не играј се са овим злом!!! Овде је само једно сигурно: наркоман си и ако узмеш једном исто као и када узимаш годину дана, и више, јер не можеш рећи: Ја сам украо жваку, а неко ауто или нешто већеон је лопов, ја нисам. Лопов си итекакоукрао си, није битно шта.

Тако и овде, немојте испитивати границенајбоље је одмах рећи НЕ!


Нема коментара:

Постави коментар