субота, 30. мај 2015.

ТИ СИ НАШАО ОСЛОНАЦ У РЕЛИГИЈИ И БОГУ. У ЧЕМУ МОГУ НАЋИ ОСЛОНАЦ ЉУДИ КОЈИ НИСУ ПРИВРЖЕНИ ЦРКВИ?

ДА ЛИ У ПРОИЗВОДНОМ РАДУ,ЗЕМЉОРАДЊИ,УМЕТНОСТИ?

Да, ја сам управо спас потражио у цркви, у Богу, и препоручујем свима да ту потраже спас. Нисам ни ја пре тога ништа знао о вери, а сви смо позвани на обраћење и спасење, тако да никада није касно да човек спозна истину и крене путем спасења. Јер, ми смо ипак Божија створења и логично је да се обратимо своме Творцу за помоћ, јер нам Он може најпре и најбоље помоћи.

Што се тиче било које врсте занимања и рада, заиста сам присталица тога, што сам и предходно наводио. Човек треба обавезно да има неку врсту занимања да би био испуњен и користан. Не треба гледати који је посао у питању или која је врста уметности. Сваки човек има дар за нешто.

Рад је нешто што човеку у тој ситуацији стварно може помоћи, и ја га препоручујем јер радити треба, али сматрам да је душекористан рад на првом месту. Наравно заједно са физичким радом, јер тело и душа треба да функционушу заједно, и само тада је човек потпун.


Овим не бих да створим утисак да некога терамо да буде црквен. Ако неће, то је човекова слободна воља. Овде само износим оно што је мени помогло, а свако нека одлучи сам. Понављам: треба радити, стварати породицу и дом и материјалну добробит, јер не можемо другачије опстати у свету. Али, не треба се за то везати – ипак, ми живимо за вечност...


Нема коментара:

Постави коментар