четвртак, 9. јул 2015.

ДА ЛИ ЈЕ МАРИХУАНА ЛЕК?

Не, никако! Ако је марихуана лек, зашто онда људи умиру од дроге? Зашто постајемо зависници?

Не верујте у те ствари. Упућен сам да уље канабиса може да ублажи болове и олакша последње дане живота болесницима који су оболели од тешког облика канцера. Али, то је уље и оно олакшава последње дане живота НЕ ЛЕЧИ.

Ја сам пушио марихуану и, видите, није ме излечила. Нисам од џоинта постао здравнего болестан и осетио на својој кожи велику патњу и чудом био излечен. Али, таквих је мало.

Верујте, доста мојих другова, са којима сам почињао наркоманске дане и пушио марихуану, сада су мртви. Неки се и даље дрогирају и питање је дана када ће ће умрети.

Зато поново понављам: МАРИХУАНА НИЈЕ ЛЕК!


Не може се дрога узимати контролисано... Једино исправно решење и исправан одговор, када дођете у искушење да ли да узмете дрогу је НЕ! Остало је мач са две оштрице,који увек сеченекада скроз, а некада са великим ожиљком.


Нема коментара:

Постави коментар